Wellness Alert: 10 συμβουλές για καλύτερη ζωή!

Όταν πρόκειται για την υγεία και την ευεξία μας, καλό είναι να μην μένουμε μπερδεμένοι. Εμείς στο CityGo συγκεντρώσαμε 10 συμβουλές σχετικά με την υγεία, τη διατροφή και τη σωματική ευεξία από ειδικούς και σας τις παρουσιάζουμε σε αυτό το άρθρο.

Ξεκινάμε τη νέα μας χρονιά δυναμικά, φροντίζοντας τον εαυτό μας!

 

Wellness Alert: 10 συμβουλές για καλύτερη ζωή!

#1: Η αρχή γίνεται με το μαλακό…

Έφτασε και πάλι η εποχή του χρόνου που αισθανόμαστε την ανάγκη να ακολουθήσουμε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής (ειδικά μετά τις κραιπάλες των γιορτών). Είναι αλήθεια ότι, η νέα αρχή μας κάνει να νιώθουμε δυνατοί και να επιθυμούμε μεγάλες αλλαγές (να χάσουμε το σωματικό βάρος που πήραμε, να ξεκινήσουμε να τρώμε υγιεινά, να γυμναστούμε…) … Όμως, όλες αυτές οι σκέψεις και οι αποφάσεις μπορεί να αυξήσουν την πίεση και το άγχος μας, ειδικά, αν δούμε ότι παρεκκλίνουμε από τους στόχους που θέσαμε.

Οπότε, τι κάνουμε; Ξεκινάμε με μικρά βήματα, έχοντας βέβαια τους μακροπρόθεσμους στόχους μας, ενώ παράλληλα κάνουμε σταθερές αλλαγές. Η αρχή γίνεται με το μαλακό …

#2: Πίνουμε περισσότερο νερό

Όσο απλό ακούγεται, άλλο τόσο δύκολο είναι. Το σώμα μας, όμως, αποτελείται κατά 75% από νερό, το οποίο βοηθά στην παραγωγή σάλιου, το οποίο με τη σειρά του βοηθά στην καλύτερη πέψη των τροφών.

Επιπλέον, χρειαζόμαστε το νερό για την εσωτερική ρύθμιση του σώματός μας και τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου και του ήπατος. Η βασική κατευθυντήρια γραμμή είναι ότι, πρέπει να πίνουμε 1 λίτρο νερό την ημέρα για κάθε 50 κιλά σωματικού βάρους, πριν από οποιαδήποτε σωματική άσκηση.

Η διατήρηση ενός ενυδατωμένου σώματος βοηθά την καρδιά μας να μεταφέρει ευκολότερα αίμα μέσω των αιμοφόρων αγγείων κατευθείαν στους μυς, οι οποίοι με αυτόν τον τρόπο εργάζονται πιο αποτελεσματικά.

Δηλαδή, με απλά λόγια, το μπουκάλι με το νερό σας πρέπει να γίνει από σήμερα ο καλύτερος φίλος σας.

#3: Τρώμε (ή και πίνουμε) περισσότερα πράσινα λαχανικά

Η κατανάλωση περισσότερων λαχανικών και φρούτων συμβάλλει στη μακροζωία. Σύμφωνα με τους ερευνητές του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, τα φρέσκα πράσινα λαχανικά έχουν το ισχυρότερο προστατευτικό αποτέλεσμα και οι άνθρωποι που καταναλώνουν τις συνιστώμενες πέντε μερίδες ημερησίως διατρέχουν μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν καρδιαγγειακές παθήσεις, εγκεφαλικά επεισόδια και καρκίνο.

Ένας εύκολος τρόπος για να είστε σίγουροι ότι παίρνετε τη δόση πράσινων λαχανικών που χρειάζεστε, είναι να τα βάλετε στο μπλέντερ και να φτιάξετε έναν καταπληκτικό χυμό με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες, ανόργανα συστατικά και αντιοξειδωτικά και να τον πιείτε μονορούφι!

#4: Βελτιώνουμε την υγεία του εντέρου μας

Το ξέρατε ότι τα καλά βακτήρια που βρίσκονται στο έντερό μας είναι υπεύθυνα για το 70% του ανοσοποιητικού μας συστήματος; Επιπλέον, ο “εντερικός μας εγκέφαλος” (ναι, καλά διαβάσατε) επηρεάζει τη διάθεση και την όρεξή μας.

Το στομάχι μας αποτελείται από ένα δίκτυο νευρώνων που ενώνουν τα τοιχώματα του στομάχου και του εντέρου μας και σε συνεργασία με τον εγκέφαλό μας μπορούν να καθορίσουν την ψυχολογική μας διάθεση και να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο σε κάποιες ασθένειες που μπορεί να προκύψουν στο υπόλοιπο σώμα.

Για αυτούς τους λόγους, είναι σημαντικό να φροντίσουμε περισσότερο το έντερό μας και την εσωτερική του κατάσταση, ξεκινώντας βέβαια με αλλαγές στη διατροφή μας.

#5: Επιλέγουμε και αγοράζουμε φυσικά και φιλικά προς τα ζώα προϊόντα

Τα φυσικά προϊόντα που δεν έχουν δοκιμαστεί πάνω σε ζώα πρέπει να είναι η πρώτη μας επιλογή. Βοηθάμε τον αγώνα για έναν πιο υγιή κόσμο με τρόφιμα και προϊόντα που είναι φιλικά προς το περιβάλλον και τα ζώα, γιατί αυτά τα προϊόντα είναι ταυτόχρονα οι πιο υγιεινές επιλογές για το σώμα μας.

Διαβάζουμε τις ετικέτες και προσέχουμε τι αγοράζουμε.

#6: Που και που κάνουμε διάλειμμα από την τρελή μας καθημερινότητα

Ζούμε σε έναν πολυάσχολο και απαιτητικό κόσμο. Η ψηφιακή τεχνολογία απαιτεί ολοένα και περισσότερη προσοχή και απορροφά όλο και περισσότερο από τον καθημερινό μας χρόνο κι αυτό έχει άμεση επίδραση στη χημεία του εγκεφάλου μας και μπορεί να μας αυξήσει το στρες και το άγχος.

Οπότε, που και που κάνουμε διάλειμμα, αποσυνδεόμαστε, παίρνουμε το βιβλίο μας και κάνουμε μια ωραία βόλτα στα πανέμορφα πάρκα του Δήμου μας. Μπόνους: Θα δείτε τις προσωπικές σας σχέσεις να βελτιώνονται σημαντικά.

#7: Διαχειριζόμαστε το στρες μας – Κάνουμε περισσότερο διαλογισμό

Η καθημερινή μας ρουτίνα είναι γεμάτη με στρες. Και βιασύνη, πολύ βιασύνη.. Να ανέβουμε γρήγορα, να ετοιμαστούμε γρήγορα, να περπατήσουμε γρήγορα … Και έτσι χάνουμε πολλά.

Σταματήστε για μια στιγμή. Δείτε γύρω, μυρίστε τον φρέσκο χειμωνιάτικο αέρα, πιείτε μια γερή γουλιά από το αχνιστό τσάι σας. Είστε ζωντανοί και ξημέρωσε άλλη μια υπέροχη ημέρα.

Ο διαλογισμός μπορεί να συμβεί κάθε στιγμή που είμαστε παρόντες. Παρόντες στη ζωή μας. Και ο διαλογισμός έχει αποδειχθεί ότι ηρεμεί το μυαλό, μειώνει την αρτηριακή πίεση και μας βοηθά να κρατάμε μια ψύχραιμη στάση απέναντι στις δύσκολες καταστάσεις.

Μερικές φορές είναι ωραίο απλώς να είμαστε… χωρίς να χρειάζεται να κάνουμε τίποτα!

#8: Καταναλώνουμε περισσότερα βότανα και μπαχαρικά

Τα βότανα χρησιμοποιούνται εδώ και εκατοντάδες χρόνια αλλά ειδικά σήμερα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν  εναλλακτικές λύσεις φυτικής προέλευσης για την ανακούφιση από το άγχος και την αύξηση των επιπέδων ενέργειας. Εκτός από το μαγείρεμα με βότανα, η κατανάλωση τσαγιού από βότανα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεκινήσετε! Δοκιμάστε τσάι με τζίντζερ και λεμόνι για ενέργεια ή ένα χαμομήλι για ηρεμία.

Τα μπαχαρικά κερδίζουν, επίσης, έδαφος αυτήν τη χρονιά καθώς νοστιμίζουν το φαγητό μας και ταυτόχρονα προσφέρουν ένα αντιοξειδωτικό boost στο σώμα μας.

#9: Κινούμαστε περισσότερο

Η άσκηση απελευθερώνει ορμόνες που είναι υπεύθυνες για το συναίσθημα της χαράς. Εντάξει, δεν χρειάζεται να τρέξετε στον μαραθώνιο, αλλά 15 λεπτά από την ημέρα σας μπορείτε να αφιερώσετε σε οποιουδήποτε είδους σωματική άσκηση.

Επιλέγουμε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ, πάμε με τα πόδια σε κοντινά μέρη αντί να πάρουμε το αυτοκίνητο και γενικά κινούμαστε όσο περισσότερο μπορούμε.

Θα δείτε ότι, με την πάροδο του χρόνου, τα επίπεδα διάθεσης και ενέργειας σας θα αυξηθούν.

#10: Κοιμόμαστε καλύτερα

Διαβάστε το άρθρο μας Το κλειδί για έναν καλύτερο ύπνο για να μάθετε με λεπτομέρειες τα οφέλη του καλού ύπνου στην υγεία και την ευεξία μας. Αν κι εσείς αντιμετωπίζετε δυσκολίες στο να κοιμηθείτε, τότε δοκιμάστε χαλαρωτική γιόγκα, ένα ζεστό μπάνιο και συμβουλευτείτε φυσικά τους ειδικούς στον τομέα της υγείας και της ευεξίας.

Πηγή: thrive-magazine.co.uk